sobota, 30 listopada 2013

Jak dobrze urządzić kuchnię? Obejrzyj oryginalne zdjęcia wystroju wnętrz!

Ostatnio zdecydowaliśmy się wyremontować trochę kuchnię w naszym domu, zamówić nowe meble i kafelki i sprzęt, ale nie wiedzieliśmy jaka powinna być nowa kuchnia – ciepła i przytulna czy całkiem nowoczesna? Widziałam ciekawe szafki i blaty w czasopismach, ale cały czas nie mogłam się zdecydować co wybrać. Z pomocą przyszła koleżanka, która podała mi linka do galerii zdjęć http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Na stronie zobaczyłam co jest dzisiaj trendy – zdecydowałam się na tradycjonalną kuchnię, ale dodałam parę interesujących dodatków, które były tam pokazane na stronie. Zmiana wystroju kuchni i nowa lodówka i zmywarka to był idealny pomysł, obecnie o dużo łatwiej zadbać mi o jej czystość, a gotuje się naprawdę o dużo przyjemniej.
Zdjęcia pochodzą z- Dmjmeble.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz